mrt
mrt 19 @ 18:30 – 19:30

Het uur waarin we de jeugd GRATIS het mooie schaakspel uitleggen.

Een drietal leden van s.v. ’t Paardje verzorgen de lessen waardoor deze kosteloos zijn. Ook het lesmateriaal zelf is gratis, dit dankzij de sponsoring door Installatiebedrijf Gebr. Van Dijk en Schipper Accountants.

De jeugdafdeling werkt met de bekende STAPPENMETHODE van Rob Brunia en Cor van Wijgerden. Elke Stap wordt afgesloten met een examen en dit wordt bij een positief resultaat bezegeld met een diploma.

Ook een keer meedoen?

Vind je het leuk om schaken te leren en wil je een keer meedoen: lees alle informatie hier

mrt 19 @ 19:30 – 23:00

Onze wekelijkse schaakavond in Hotel/Restaurant ’t Trefpunt in Made.
We starten (zoals altijd) om 19:30 uur met de wedstrijden voor de interne competitie.

Ook een keer meedoen?

Vind je het leuk om te schaken en wil je kennismaken met onze gezellige schaakclub: kom een keer gratis meedoen

mrt
mrt 26 @ 18:30 – 19:30