Jeugdafdeling s.v. ’t Paardje

Naast de diverse competities voor de senioren biedt ’t Paardje ook volop gelegenheid aan de jeugd om zich in het schaakspel te bekwamen. Vanaf het moment dat kinderen kunnen “lezen” en “schrijven” kunnen ze ook de basisregels van het schaken leren. De jeugdafdeling werkt met de bekende STAPPENMETHODE van Rob Brunia, Cor van Wijgerden en Eddy Sibbing. Elke Stap wordt afgesloten met een examen en dit wordt bij een positief resultaat bezegeld met een diploma. De examens worden afgenomen door de Koninklijke Nederlandse Schaakbond en beoordeeld door de regionale diplomaconsul.

De lessen aan de jeugd van s.v. ’t Paardje worden gegeven op dinsdagavond van 18.30 tot 19.30 uur in Hotel Restaurant Zalencentrum ’t Trefpunt aan het Raadhuisplein te Made, voorafgaand aan de clubavond voor de senioren. Een drietal leden van s.v. ’t Paardje verzorgen de lessen waardoor deze kosteloos zijn. Ook het lesmateriaal zelf is gratis, dit dankzij de sponsoring door Installatiebedrijf Gebr. Van Dijk en Schipper Accountants.

Meer informatie:

Nadere informatie is te verkrijgen bij:
Peter van den Hout (tel. 06-24341929)
René Gosens (tel. 0162-683273)

Je kunt uiteraard ook het informatieformulier invullen!

Informatieformulier jeugd:

"*" geeft vereiste velden aan

Naam*
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

We zullen uw gegevens alleen gebruiken voor het opnemen van contact. Deze gegevens zullen niet bewaard worden.