27e schaaktoernooi ’t Trefpunt

Op zaterdag 24 februari 2024 houdt schaakvereniging ’t Paardje de 27e editie van het jaarlijkse schaaktoernooi.

Zoals tijdens de andere edities worden er 5 ronden gespeeld in een gesloten groep van zes personen.  Deelname staat open voor huisschakers, leden en oud-leden van ’t Paardje, deelnemers van voorgaande jaren en leden van schaakverenigingen uit de regio.

• Speeltempo: 30 min. p. p. p. p.
  • De groepsindeling vindt zoveel mogelijk plaats op speelsterkte.
  • Het inschrijfgeld bedraagt € 17,50, cash te voldoen in de zaal.
  • Een lunch en een drankje worden u aangeboden.
  • Deelnemers dienen om 9.30 uur uiterlijk aanwezig te zijn. We starten namelijk stipt om 10:00 uur.
  • Roken is binnen niet toegestaan.

Het toernooi wordt gehouden in Restaurant ’t Trefpunt, Raadhuisplein 1a, 4921 ZJ  Made.

Prijzen per groep:
Dinerbonnen (te besteden bij Restaurant ’t Trefpunt in Made) / flessen wijn.
Onder de mensen die niet in de prijzen vallen worden ook nog flessen wijn verloot.

Hier vind je de opgegeven deelnemers voor het 27e Trefpunt toernooi op 24 februari 2024.

Aanmelden toernooi