Jeugd SV ’t Paardje grossiert in diploma’s

Naast de alsmaar groeiende afdeling van de senioren heeft Schaakvereniging ’t Paardje ook een bloeiende jeugdafdeling. Daar wordt gewerkt met de bekende “Stappenplan-methode” van Cor van Wijgerden en Rob Brunia. Elke “stap” wordt afgesloten met een officieel examen van de KNSB. De examens worden gemaakt bij ’t Paardje en opgestuurd naar de diplomaconsul van West-Brabant, te weten Oliver de Hert. Van hem horen wij of de kandidaat het diploma wel of niet behaald heeft.
De lessen en het lesmateriaal zijn gratis. Van Dijk Installatie stelt het lesmateriaal beschikbaar en de lessen zelf worden verzorgd door de ervaren “schaakrotten” Frits Vink, Cees Prinse, Peter van den Hout en René Gosens.
Onderstaand de geslaagden in het kalenderjaar 2023. Een stevige felicitatie is zeker op zijn plaats want ze slaagden niet zomaar, het regende “negens” en “tienen”.

Opstapje 1 Opstapje 2 Stap 1 Stap 1 plus Stap 2 plus Stap 3 plus
Ruben Vellekoop